Matea Bilosnić: Never Again - izvedba 2.5.2025.

Nakon autorskog projekta Never Allone, Matea Bilosnić razvija novo poglavlje iz serijala Never – plesnu fantaziju Never Again. U suradnji sa Zagrebačkim plesnim ansamblom, autorica oblikuje fantaziju o kraju: osobnom, metaforičkom, fizičkom, kolektivnom ili profesionalnom. Rođendanska zabava ili sprovod, novi susret ili konačni oproštaj – Never Again poziva nas da promislimo o prolaznosti i o tome kako kraj može biti i početak.


O PREDSTAVI
„Za koji god kraj da se odlučimo, pitamo se na koji način se nosimo s tom mišlju, kojih nas utega ona lišava, a koje nameće?
Kako radimo ako znamo da radimo posljednji put?
Kako izvodimo ako izvodimo posljednji put?
Kako uopće zamišljamo kraj – pokreta, scene, životne etape?“

Meditacija o konačnosti aktivira se u samoj suštini medija plesa – njegovoj prolaznoj i neuhvatljivoj prirodi. Plesna entropija u Never Again postaje mjera nereda, ali i nužan uvjet opstanka. Svaki pokret troši energiju i nešto nepovratno mijenja. I baš zato – vrijedi ga doživjeti.

U ovom snažno kolektivnom djelu, nekompromisno ispoljavanje plesnog materijala, zajedništvo i fizički dodir usmjeravaju nas na sadašnji trenutak. No taj trenutak, čim se pojavi, nestaje. I ostavlja prostor za sljedeći. Za novi početak. Za nastavak serije. Ili zajedničke prošlosti.


CAST & CREDITS
Koreografija: Matea Bilosnić
U suradnji i izvedbi: Dora Brkarić, Lara Kapeloto, Nataša Kustura, Luna Lilek, Silvija Musić, Linda Tarnovski
Glazba: Ivona Eterović – tonota
Oblikovanje svjetla: Saša Fistrić
Kostimografija: Tina Spahija
Asistent kostimografkinje: Luka Ščrbak
Dramaturška podrška: Nikolina Rafaj
Fotografija: Jelena Janković
Grafičko oblikovanje: Josip Kresović
Odnosi s javnošću: Sara Ivanović
Umjetničko vodstvo ZPA: Petra Glad Mažar, Petra Valentić
Produkcija: Zagrebački plesni ansambl
Koprodukcija: Zagrebačko kazalište mladih
Uz potporu: Ured za kulturu Grada Zagreba, Ministarstvo kulture i medija RH, Zaklada Kultura nova


Ovaj web site koristi kolačiće

Koristimo kolačiće kako bi personalizirali sadržaj te analizirali promet.

Read more