MPC UČIONICA - kreativno-edukativni projekt
Pozivamo učitelje/ice, profesore/ice, odgajatelje/ice, studente/ice pedagoškog usmjerenja te sve ostale stručnjake koje rade s djecom na sudjelovanje u kreativno-edukativnom projektu MPC Učionica koji će se održati od 28.11. do 1.12.2019. godine u Mediteranskom plesnom centru u Savičenti.
Poziv na sudjelovanje za djelatnike odgojno-obrazovnog sustava
Pozivamo učitelje/ice, profesore/ice, odgajatelje/ice, studente/ice pedagoškog usmjerenja te sve ostale stručnjake koje rade s djecom na sudjelovanje u kreativno-edukativnom projektu MPC Učionica koji će se održati od 28.11. do 1.12.2019. godine u Mediteranskom plesnom centru u Savičenti.
Kroz radionice sudionici će saznati što nude plesne predstave, što od njih mogu gledatelji ponijeti sa sobom pri izlasku iz kazališta te koje potencijale skrivaju u edukacijskom i razvojnom smislu, ako su ti gledatelji djeca?
MPC UČIONICA je program namijenjen pedagoškim djelatnicima, učiteljima, profesorima, pedagozima i psiholozima... svima koji su u dodiru s djecom u razvoju, a sadržajno je organizirana oko jednog problemskog pitanja: Što naša djeca mogu dobiti od plesne predstave? Osnovni cilj ove praktično teorijske radionice nije edukacija polaznika od strane plesne struke, nije pokušaj popularizacije profesije niti oglašavanje produkcija plesne scene i tome slično. Program je osmišljen tako da približavajući polaznicima ples kao medij tjelesnog izraza, prezentirajući dio spektra sadržajnih mogućnosti u plesnom izrazu te raspravom o mogućim razvojnim, odgojnim i obrazovnim utjecajima na mladu publiku ostvarimo susret dvaju praksi: odgojno obrazovne i plesno produkcijske.
Poštujući odgovornost javnog djelovanja kao što je izvedbena umjetnost te, s druge strane, shvaćajući ozbiljnost, zahtjevnost i osjetljivost rada s djecom, plesna produkcija se djeci mora otvarati s profesionalnim i odgovornim pristupom. Okvir toga pristupa skicirali bismo ovom radionicom.
TEME programa MPC Učionica, 28.11.-1.12.2019.
1. Od kada je ples?
povijesno i iskustveno o plesu i misao o odgojnom potencijalu plesa.
- ples koji se pleše / ples koji se gleda
a) sadržajne mogućnosti – otvaranje tema o kojima se teško govori, nadgradnja nastavnog sadržaja i slično
b) kvalitativne mogućnosti - plesna predstava kao okidač za izražavanje
2. Ples u obrazovnom programu
Gostovanje plesne predstave: primjer plesne predstave kao (nadgradnje) lektirne teme, s kratkom radionicom/prezentacijom pristupa temi.
3. Ples kao higijena
O psihofiziologiji, znanstveni aspekti, o mentalnom zdravlju mladih kao jedinstvu tjelesnog, emotivnog i bihevioralnog aspekta života, koji se susreću s plesom - ples koji se pleše.
Doživljajno iskustvo lijepog, o glazbi, o dopaminu, o psihofiziološkim osnovama empatije -- ples koji se gleda.
4. Post festum: plesna predstava kao okidač
Jezik tijela iznad verbalizacije.
Što ako se isplešu dojmovi?
O praksi terapijskog plesa.
Voditeljica radionice je diplomirana psihologinja i kazališna redateljica s bogatom izvođačkom i koreografskom praksom u suvremenom plesu Natalija Manojlović Varga, a pojedine temate radionica izlagat će stručnjaci iz područja psihologije i suvremenog plesa.
RASPORED RADA
ČETVRTAK 28.11.2019. od 18 do 21 sati
PETAK 29.11.2019. od 18 do 21 sati
NEDJELJA 1.12.2019. od 16 do 19 sati + predstava „Tri sestre“ u 20 sati
Budući da je ove godine riječ o pilot projektu sufinanciranom sredstvima programa koji potiču razvoj publike Ministarstva kulture RH, sudionici imaju jedinstvenu priliku besplatnog sudjelovanja.
Broj mjesta je ograničen, a u odabiru sudionika uzimat će se u obzir vrijeme slanja prijave.
Za sudjelovanje u radionici nije potrebno prethodno plesno iskustvo, a budući da radionica sadrži i praktične vježbe sve sudionike molimo da dođu u ugodnoj obući i odjeći.
Prijave na sudjelovanje u radionici primaju se putem e-mail adrese production@zagrebackiplesniansambl.hr najkasnije do 20.11.2019.